کشف حجاب صدف طاهریان در اینستاگرام
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کشف حجاب صدف طاهریان در اینستاگرام
نوشته شده در یک شنبه 10 آبان 1394
بازدید : 1694
نویسنده : hosein

 

صدف طاهریان,کشف حجاب صد طاهریان,عکس لختی صدف طاهریان

 

 

شامگاه روز چهارشنبه مورخ ۲۹ مهر ماه ۹۴ بود که هواداران صدف طاهریان عکس های دیده نشده رو در صفحه شخصی اینستاگرام این بازیگر نه چندان معروف دیدن اند که باورش برایشان سخت بود ابتدا تصور بر این بود که صفحه اینستاگرام صدف طاهریان هک شده است و عکس های شخصی او در حال لو رفتن هست که پس از گدشت چند ساعت صدف طاهریان با انتشار ویدیویی با این مضمون :” سلام خواستم همینجا اعلام کنم، که پیج من به هیچ عنوان هک نشده، مرسی از این همه توجه و نگرانی دوستون دارم شب تون بخیر ” خط بطلانی بر شایعه هک شدن اینستاگرام اش کشید و به طور غیر مستقیم اشاره کرد که این عکس ها رو خودش منتشر کرده است !

صدف طاهریان,کشف حجاب صد طاهریان,عکس لختی صدف طاهریان , اینستاگرام صدف طاهریانعکس های نیمه برهنه و کشف حجاب صدف طاهریان در اینستاگرام

چرا صدف طاهریان کشف حجاب کرد ؟

مسئله کشف حجاب بازیگران چیزی نیست که برای اولین بار اتفاق افتاده باشد پیش از این افراد صاحب نامی در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون چون گلشیفته فراهانی ، مینا لاکانی و … دست به همچنین اقداماتی زده اند و یا به عبارتی با سینمای ایران خداحافظی کرده اند حال باید ببینیم برنامه صدف طاهریان بعد از این اقدامات چیست؟ آیا او به دنبال گرفتن پناهندگی سیاسی است ؟ یا به دنبال بازیگر شدن در عرصه بین المللی!! طاهریان که در در ایران فرصتی برای دیده شدن پیدا نکرد و تنها در چند فیلم و سریال در نقش های حاشیه ای و درجه ۲ ظاهر شد به راستی بر چه مبنا و هدفی دست به این اقدام هنجارشکنانه زده است ! شنیده ها حاکی از آن است که وی از ایران به دبی مهاجرت کرده است.

نکته ای که در کامنت های های مردم در صفحه شخصی اینستاگرام صدف طاهریان به چشم می خورد چرا این اقدام هنجار شکنانه در ماه محرم باید اتفاق بیفتد!

 

جدیدترین اخبار در مورد صدف طاهریان بعد از کشف حجاب

صدف طاهریان,کشف حجاب صد طاهریان,عکس لختی صدف طاهریانمتن پیامک منتشر شده از سوی سایت تی وی پلاس

ساعتی قبل سایت تی وی پلاس با انتشار  کلیپی با عنوان” پیامک جنجالی بازیگر زن جوان بعد از کشف حجاب: بیشتر از اینها درباره سینمای کثیف ایران خواهم گفت! خداحافظ بازیگری/طاهریان در یک قدمی شبکه GEM قرار دارد؟” از زوایای جدید اقدام صدف طاهریان پرده برداشت . سایت تی وی پلاس مدعی شده است که یکی از دوستان صدف پیامکی را در اختیارشان گذاشته است با این مضمون که بازیگری را کنار گذاشته ام و به زودی درباره سینمای کثیف ایران خواهم گفت . همچنین تی وی پلاس از شنیده های خبر می دهد که طاهریان قصد پیوستن به شبکه ماهواره ای جم را دارد و قرار است در مالزی به عنوان مجری یا بازیگر با شبکه GEMهمکاری کند.

به محض انتشار اخبار جدید این مطلب به روز رسانی می شود.



:: موضوعات مرتبط: بازیگران , ,
:: برچسب‌ها: کشف حجاب , بازیگر , صدف طاهریان ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: